Teniška legenda, ki je osvojila vse, kar se je osvojiti dalo, je predstavila svojo lepotno znamko Wyn Beauty. Znamka, ki bo na voljo ekskluzivno v ameriški verigi trgovin Ultra Beauty ter spletni strani znamke, vključuje izdelke za ustnice, polt in oči.
Vpadljiva embalaža v limetino zeleni barvi teniške žogice ter logotip odražata največjo Serenino ljubezen, tenis.
Veliko pozornost je namenila vodoodpornim ličilom in izdelkom, ki so odporni na znoj ter ponujajo zašito pred sončnimi žarki.
“V svoji karieri sem vedno iskala ličila, ki bi bila videti dobro po urah na igrišču, sama sem mešala izdelke in ustvarjala svoje formule, medtem ko sem potovala po svetu,” je v izjavi za javnost dejala Williamsova.
Znamka Wyn Beauty poudarja tudi svoje čiste izdelke, pri čemer se osredotoča na visoko učinkovite formule, ki ne poškodujejo kože ter izdelke, ki so zasnovani tako, da bo vsakdo našel svojo barvo.
Serena Williams je bila vedno drzna, kar se tiče njenega videza in na teniška igrišča vnesla modo, barve ter celo divje vzorce. Njena želja, da bi dala vse od sebe, je bila vedno združena z izražanjem samega sebe skozi lepoto, kar so odražali tudi njeni drzni nohti ter mačje oči, ki so postale njen zaščitni znak.