V ponedeljek je na tednu mode v New Yorku modna hiša Coach predstavila kolekcijo Spring/Summer 2026 Ready-to-Wear, ki je navdušila obiskovalce in požela številne pohvale kot ena najbolj prepričljivih revij minulega tedna.
Pod vodstvom kreativnega direktorja Stuarta Veversa, ki pri znamki deluje že več kot desetletje, je Coach tokrat predstavil kolekcijo, ki združuje značilno igrivost preteklih sezon s precej bolj polirano, odraslo vizijo.

Znamka, ki raste z generacijo Z
V zadnjih letih se je Coach uveljavil kot priljubljena znamka med vplivneži, TikTokerji in VIP gosti, ki so postali stalnica na njihovih modnih revijah.
Znamka je svojo podobo gradila na raztrganih pleteninah, drznih potiskih, prenovljenih usnjenih dodatkih in dotiku grunge estetike, kar je močno nagovarjalo generacijo Z. Kultna Tabby torbica in trajnostna linija Coachtopia sta postali simbol nove generacije, ki je želela nekaj svežega, dostopnega in avtentičnega.
Vendar pa je letošnja kolekcija jasno pokazala, da se ta publika pomika v bolj zrelo obdobje, in Coach se premika z njo.

Na pisti so se vrstili kontrasti: strukturirani zgornji deli, kot so usnjene jakne, so bili združeni z ležernimi, širokimi hlačami in oblačili z raztrganimi robovi. Teksture so bile bogate, a hkrati preproste, in sicer denim, reciklirano usnje in tkanine z videzom obrabljenosti so dobili novo dimenzijo z nežnimi kovinskimi poudarki. Barvna paleta je bila svetla, od bele in kremne do pastelno modre in zelene, kar je ustvarilo občutek svežine, značilne za pomladne mesece.
Posebno pozornost so poželi tudi modni dodatki. Med njimi je še posebej izstopala valjasta torbica Kisslock Barrel bag, ki je bila v trenutku razprodana, obiskovalce pa sta navdušili tudi nova različica Tabby torbice v obliki clutcha in Bleecker bucket bag.

Verižice z obeski v obliki srčkov, ključev in knjig so videzom dodale igrivo noto, obutev pa je vključevala tako delavske škornje kot minimalistične sandale in preoblikovane superge Soho Sneaker.

Čeprav je Coach ohranil igrivost, ki ga je v zadnjih letih povezala z mlajšimi generacijami, je bila tokrat rdeča nit kolekcije iskanje ravnotežja med robatostjo in prefinjenostjo. Vevers je optimizem prikazal subtilno, in sicer skozi materiale, ki nosijo zgodbo, in skozi estetsko prečiščene kose, ki delujejo trajno in vsestransko.
Coach je tako z novo kolekcijo Spring/Summer 2026 pokazal, da zna rasti skupaj s svojo publiko. Revija je bila zato eden vrhuncev tedna mode v New Yorku in dokaz, da zna znamka združiti igrivost s sofisticiranostjo in navdušiti tako modne poznavalce kot širšo publiko.

