Britanska kraljeva družina je že dolgo v središču zanimanja javnosti, a najnovejša analiza spletnih iskanj kaže nekaj presenetljivega. Med septembrom 2024 in avgustom 2025 je bilo najbolj iskano ime člana družine tisto, ki ga mnogi morda ne bi pričakovali, čeprav oseba že nekaj časa ni več aktivna v uradnih dolžnostih.
Po podatkih analize agencije Click Intelligence je prav princ Harry prevzel vodilno mesto na spletnih iskanjih, s kar 2,28 milijona iskanj v omenjenem obdobju. Kljub temu, da se je umaknil iz formalnih kraljevskih obveznosti, ostaja v središču medijske pozornosti, kar se jasno odraža v številu iskanj po njegovem imenu.

Razlogi za Harryjevo priljubljenost
Strokovnjaki poudarjajo, da njegova priljubljenost ni povezana z uradnim položajem ali vrstnim redom dedovanja, temveč z medijsko izpostavljenostjo in osebno zgodbo. Simon Brisk, soustanovitelj Click Intelligence, pojasnjuje: “Javni interes za člane kraljeve družine se danes večinoma giblje okoli zgodb, ki jih ustvarjajo. Vsaka govorica o spravi s očetom ali bratom deluje kot napeta epizoda serije, Harry pa predstavlja nerešeno zgodbeno napetost, katere izid javnost želi videti.”
Drugi člani na lestvici
Za princem Harryjem sta se z 1,4 milijona iskanj uvrstila njegova žena Meghan Markle in kralj Charles. Priljubljenost Meghan je narasla po izidu njene serije With Love, Meghan in ob lansiranju njene lifestyle blagovne znamke As Ever.
Kralj Charles pa je bil pogosto iskan ob obeležitvah pomembnih dogodkov, kot je bila na primer obletnica dneva zmage nad Japonsko.

Paradoks digitalne priljubljenosti
Kljub temu, da so Harry, Meghan in Charles na vrhu spletnih iskanj, ankete o tradicionalni priljubljenosti v Združenem kraljestvu kažejo drugačno sliko. Medtem ko princ William uživa 74 % pozitivnih ocen, princ Harry in Meghan Markle ostajata izrazito nepriljubljena z 28 % ter 20 % podpore.

Ta razlika kaže, da globalno digitalno radovednost poganjajo drama, osebne zgodbe in medijska prisotnost, medtem ko se tradicionalna domača priljubljenost še vedno temelji na občutku dolžnosti, stabilnosti in zvestobi instituciji.
