Vsakemu izmed nas je že zgodilo, da je moral vrniti izdelek ali kos oblačila, ki ga enostavno ni mogel kombinirati. Lahko, da ste ga doma ponovno poskusili in ugotovili, da je videti popolnoma drugače kot v kabini za preoblačenje, ali pa se v njem niste počutili preveč dobro.
A kaj lahko storite, namesto, da kos oblačila vržete v omaro in pustite, da se na njem nabira prah? Večina trgovin sicer ponuja, da oblačilo vrnete, vendar imajo za to določene pogoje. Spodaj vam tako predstavljamo, kaj točno morate narediti, da boste lahko vrnili izdelek, ki vam ni všeč.
Razloge za vrnitev opišite na kratko
Večkrat se zgodi, da ljudje na dolgo in široko opisujejo, kaj vse je narobe z izdelkom in to izpade sumljivo. Priporočljivo je, da čim bolj na kratko navedete razloge, saj bo to zvenelo bolj verjetno.
Najprej si preberite navodila, kako skrbeti za oblačilo
Večkrat se zgodi, da ljudje prinesejo nazaj kos uničenega oblačila in zahtevajo povračilo denarja. A težava je, da se v veliko takšnih primerih zgodi, da ljudje ne preberejo navodil, kako skrbeti za oblačilo, zato so sami krivi, da ga poškodujejo. V takšnem primeru denarja žal ne boste dobili nazaj.
Naj vam vračanje izdelkov ne pride v navado
Veliko trgovin ima urejeno tako, da v vam v roku 90 dni vrnejo denar. Vedno, ko vrnete kos oblačila, je njegova cena vpisana v sistem, kar pomeni, da ne morate zahtevati nadaljnjih vračil. Da se izgonete temu in možnosti, da vas prodajalci prepoznajo, vedno poskusite oblačila preden jih kupite, v trgovine pa se odpravite, ko točno veste, kaj želite in ne kupujete nekaj samo zato, ker vam je na prvi pogled všeč.
Ne povzročajte scene
Po pripovedovanju enega izmed prodajalcev, je nekoč ženska naredila celotno dramo iz tega, da ni smela vrniti oblačila. Začela je kričati na zaposlene in tudi vodjo trgovine, da so njihova pravila lažna. Poskušali so narediti vse, da bi ji uresničili želje, ji ponudili, da lahko vrne polovico kosov po zdajšnjih cenah, a ženska se ni ustavila in je še naprej kričala na njih in jih preklinjala. Na koncu je vodja trgovine prosil varnostnike, naj jo pospremijo ven. Nauk te zgodbe? Če se boste razburjali, boste precej težje dosegli vrnitev oblačila.
Na oblačilu pustite listek s ceno in spravite račun
Najlažje boste kos vrnile, če boste na oblačilih pustile listke s cenami in shranile račun. Še posebej je pomemben račun, saj z njim dokažete, da ste stvar dejansko kupile. Če se slučajno zgodi, da ste odstranile listek in izgubile račun, morajo biti oblačila takšna, kot ste jih kupili, nič raztegnjena, ali zmečkana, da bodo v trgovini sploh razmišljali, ali jih lahko vrnete.
Ne odrežite vrvic za obešanje
Veliko prodajalcev najprej pregleda, ali je kupec odrezal vrvice za obešanje (saj veste, tiste zoprne vrvice, ki vedno gledajo izpod majice in jih odstrižemo prvo minuto, ko domov prinesemo novo oblačilo). Če ste jih odstrigli, bodo v trgovini prepričani, da ste oblačila nosili in jih ne boste mogli vrniti.
Ne poskušajte vrniti kosov, ki jih nosite že nekaj časa
Kot smo omenili že zgoraj, poskrbite, da kosi, ki jih vračate, ne kažejo nobenih znakov nošenja. Poleg tega se zavedajte tudi tega, da se oblačila na vseh pregibih (kolenih, zapestjih, zadnjici) nagubajo. Na ovratnikih pa se hitro lahko najdejo madeži ličil.