Francoska hiša je lepotnim kolekcijam za ženske in moške dodala kolekcijo izdelkov za nego najmlajših. Ta vključuje dišavo brez alkohola Bonne Etoile, ki je polna nežnosti in vsebuje note rožnate in zelene hruške, vrtnice eglantin in mehke bombažne note mošusa.
Dišeča vodica, ki je kot kremni bombon, je na voljo v dveh barvnih različicah, za deklice in dečke pa jo je ustvaril parfumer Francis Kurkdjian.
Bonne Etoile v prevodu pomeni ‘dobra zvezda’ in Dior je tako dišečo vodico predstavil kot srečno zvezdo vašega malčka.
Dišava je namenjena tako dojenčkom kot otrokom, ne vsebuje alkohola in alergenov ter je narejena iz 98 odstotkov sestavin naravnega izvora.
Kolekcijo dopolnjujejo tudi trije negovani izdelki, čistilno sredstvo La Mousse Très Fondante, vlažilna nega Le Lait Très Tendrein in čistilno sredstvo za zelo občutjivo kožo L’Eau Très Fraiche.
Vsi izdelki imajo nežno in mehko formulo, ki vsebuje sestavine kot so biomimetični lipidi. Kaj pa cene? Te so vse prej kot majhne. Za dišavo boste morali odšteti kar 215 evrov, cena negovalnih izdelkov pa se prične pri 90 evrih.
Embalažo in kampanjo otroške negovalne kolekcije zaznamuje vzorec historične tkanine Toile de Jouy, ki izvira iz 18. stoletja in je značilen za območje Jouy-en-Josas v Franciji, v jugozahodnem predmestju Pariza, le štiri kilometre od Versaillesa.
Toile de Jouy je pogosto sestavljen iz bele ali skoraj bele bombažne tkanine, potiskane z enobarvnimi bukoličnimi prizori, tudi cvetličnimi in geometrijskimi motivi. Uporablja pa se tako za modna oblačila kot tudi za notranji dekor.