Heinz pripravlja nabor s kečapom umazanih oblačil za nerodne jedce! Najbolj priljubljena znamka kečapa se je združila s prodajalcem rabljenih oblačil ThredUp, da bi predstavila kolekcijo Heinz Vintage Drip.
Linija s 157 kosi vsebuje rabljena ulična oblačila — vsa predhodno obarvana s kečapom Heinz. Njihovi predstavniki so potrdili, da gre za madeže dejanskega Heinzovega kečapa, kar pomeni, da se bodo sčasoma verjetno izprali.
“Videli smo priložnost, da na madež, ki smo ga puščali na oblačilih, gledamo kot na še en ikonični simbol znamke in spremenimo pripoved,” je izjavila Alyssa Cicero, vodja znamke Heinz.
“Ta kolekcija je namenjena trajnostnemu praznovanju značaja, ki ga Heinzovi madeži kečapa dodajajo oblačilom, in vabi naše oboževalce, da sprejmejo nov ikonični simbol.”
Oboževalci lahko na njihovi spletni stani licitirajo za ekskluzivne majice s kratkimi rokavi in puloverje s kapuco, ves izkupiček od dražbe pa bo namenjen svetovni dobrodelni organizaciji za hrano Rise Against Hunger.
Medtem ThredUp meni, da je zdaj pravi čas, da se blagovne znamke vključijo v rabljena oblačila, saj navaja, da več kot polovica kupcev generacije Z in milenijcev pravi, da bodo iskali rabljen izdelek, preden kupijo novega, in da se pričakuje, da bo trg rabljenih oblačil do leta 2026 rasel trikrat hitreje kot trg oblačil na splošno.
“V podjetju thredUP verjamemo, da si vsak kos oblačila zasluži drugo življenje – tudi žrtve poletnega žara,” je izjavila Erin Wallace, ThredUpova podpredsednica za integrirano trženje. Navdušeni so, da so sodelovali z ikonično znamko, kot je Heinz, da bi ustvarili prvo linijo rabljenih oblačil, umazanih s kečapom, ki slavijo ponovno uporabo.
“Ta kolekcija ponuja edinstven način za modne tvegane in ljubitelje hrane, da sodelujejo v krožnem gospodarstvu, hkrati pa dela dobro za ljudi in planet.”