H&M Beauty z odprtjem prodajaln z izključno lepotnimi izdelki vabi na povsem novo in nadgrajeno izkušnjo. V prodajalnah bo na voljo širok izbor lepotnih izdelkov lastne blagovne znamke, prav tako pa bo mogoče kupiti tudi kar nekaj skandinavskih in vodilnih svetovnih lepotnih blagovnih znamk ter ekskluzivnih linij.
Med drugimi bodo na voljo znamke Huda Beauty, WISHFUL, KAYALI, Smashbox, Anastasia Beverly Hills, KVD, Origins in Emma S.
Švedski velikan si je za lokacijo izključno lepotne prodajalne izbral norveško prestolnico Oslo. Odprtje prodajalne je predvideno v začetku maja, konec maja pa naj bi prav tako v Oslu odprli že drugo tovrstno prodajalno.
H&M v zadnjih nekaj letih precej energije usmerja v lepotne izdelke, z odprtjem samostojnih lepotnih prodajaln pa želi svojo vlogo v lepotni industriji še povečati.
Prodajalni v Oslu bosta obsegali približno 300 kvadratnih metrov površine in se bosta nahajali znotraj trgovine H&M, pri čemer bosta imeli lasten vhod. Pri H&M bodo celotno nakupovalno izkušnjo kupcem olajšali s pomočjo nasvetov njihovih lepotnih svetovalcev.
Navdih za koncept in oblikovanje prodajaln je mešanica estetike koktajl bara in spa-ja, ki ponuja tako družabno sceno kot tudi nabor izdelkov za samooskrbo in wellness.
“Zelo smo veseli, da lahko zdaj svojim strankam ponudimo dobro izbran lepotni nabor izdelkov, ki gre z roko v roki z modo, ki jo ponujamo. Naš cilj je navdihniti vsako stranko, ki vstopi v trgovino H&M ali nakupuje prek spleta, da odide s celostnim videzom, ki zajema modo in lepoto,”
je povedala Cathrine Wigzell, generalna direktorica H&M Beauty.