Skupaj z njenim partnerjem Markom sta nam zaupala tri korake do uspeha na Instagramu. Upoštevaj njune nasvete in mogoče ju prav ti kmalu prehitiš v številu sledilcev.
Doslednost
Objavljaj redno! “To pomeni ena objava in vsaj pet do šest storyjev na dan, sploh če si na začetku svoje ‘Instagramerske’ poti,” svetuje Katarina. Na tak način boš najbolje opozoril nase in na svojo vsebino, sledilci pa bodo videli, kaj lahko od tebe pričakujejo.
Kakovost
Poskrbi za kvalitetne vsebine. “Tukaj ne govorim samo o kvaliteti slik, ampak tudi o tem, kaj predstavljaš, kaj hočeš, kakšno je tvoje sporočilo publiki.” Tvoje objave naj odražajo tvoje poslanstvo in tvoje cilje.
Niša
“Najdi svojo nišo,” poudarja Marko. V poplavi influencerjev z enakimi vsebinami je težko izstopati, zato najdi področje, po katerem se razlikuješ od ostalih in ki bo pritegnilo čim več ljudi.