Lizzo je leto začela izjemno zaposleno. Ne samo, da je napovedala izid novega albuma in novega resničnostnega šova Watch Out for the Big Grrrls, ki ga bo predvajal Amazon Prime, zaplavala je še v modne vode.
V sodelovanju z blagovno znamko oblačil za šport Fabletics, ki je v lasti igralke Kate Hudson, je lansirala inkluzivno linijo perila za oblikovanje postave, imenovano YITTY – po njenem otroškem vzdevku.
Ob tem je razkrila, da je kolekcija nastajala pet let ter da so se ji z njo uresničile sanje.
Bo res spremenila industrijo perila?
Kolekcija obsega velikosti od XS do 6XL, ob čemer je glasbenica dejala, da je bila naveličana perila za oblikovanje telesa, ki je neprivlačno in neudobno.
“Nato sem ozavestila, da je na meni, da to spremenim. Soočila sem se z izzivom, kako ustvariti nekaj, v čemer bodo uživale vse ženske, brez da bi se ob tem počutile slabo.”
Lizzo je že dolgoletna zagovornica telesne pozitivnosti in destigmatizacije ljudi z obilnejšimi postavami. Zavzema se za opolnomočenje ljudi z različnimi videzi in jih spodbuja, naj premikajo meje lepotnih standardov.
Iz tega razloga je njena kolekcija odlično sprejeta, nekateri pa so jo celo poimenovali revolucionarno, češ, da bo pevka z njo spremenila industrijo.
Kaj pa menite vi?