Se spomnite, ko je Saint Laurent predstavil luksuzno škatlo za malico za 2 tisoč evrov, ki je takoj po lansiranju postala eden najbolj priljubljenih kosov leta? Ravno zaradi tega sploh ni čudno, da enako priljubljenost doživlja tudi vrečka za sendviče Louis Vuitton za vrtoglavih 3 tisoč evrov.
Se vam zdi znesek popolnoma bizaren in čisto pretiran za tako stvar? No, z vami se nikakor ne strinjajo mnoge modne navdušenke, ki so jo v hipu razgrabile. Torbica je namreč že razprodana.
Na prvi pogled papirnata torba za sendvič je narejena iz pravega usnja in je v prepoznavni oranžni barvi znamke. Notranjost je podložena s tekstilno podlogo in skriva majhen predal.
Seveda ta torbica v resnici ni namenjena prenašanju sendvičev (čeprav se ne bi čudili, če jo nekateri uporabljajo tudi za to), ampak za drzne stajlinge.
Prepričani smo, da jo bomo videli tudi v modnih opravah obiskovalcev bližajočega se tedna visoke mode in komaj čakamo, da vidimo, h kakšnim opravam jo bodo kombinirali modne vplivnice in vplivneži.
Louis Vuitton je od nekdaj sinonim za pravo luksuzno modo, s takšnimi in podobnimi kosi pa vstopa v kategorijo zbirateljskih znamk, ki si jih lahko privoščijo le redki. Z ustvarjanjem še večje ekskluzivnosti, Louis Vuitton obvladuje trenutno modno sceno kot eden od glavnih statusnih simbolov moči.