Začetek ustvarjanja njene lastne kozmetične znamke sega v leto 2019, ko se je začel proces ustvarjanja Rhode Skin. 25-letna manekenka je v intervjuju za Allure v začetku tega leta razkrila, da je opravila pošten delež raziskav, da bi zagotovila najboljšo kakovost svojih izdelkov.
“Naročala sem nore količine izdelkov za nego kože in preizkušala vse, od poceni do dragih izdelkov ter ugotovila, da so najboljši tisti, ki so cenovno dostopni in se ljudje k njim vedno znova vračajo,” je povedala.
Kot se je prepričala sama, je iskanje idealnega izdelka lahko zahtevno, a ko najdeš takšnega, ki ti ustreza, ta postane tvoj sveti gral. Glavni poudarek pri Rhode Skin so izdelki za nego kože, ustvarjeni za vsak tip kože. V liniji so lahek vlažilni fluid, krema za pomiritev in obnavljanje kože ter trije različni negovalni balzami za ustnice.
Njena želja je bila, da so izdelki dostopni vsem, zato se njihove cene gibljejo od 10 do 30 evrov. Zaenkrat so dostopni samo v ZDA, zvezdnica pa napoveduje, da se bo prodaja kmalu razširila tudi na evropski trg.
Žena slavnega Justina Bieberja se je tako pridružila dolgemu seznamu zvezdnic, ki že imajo svojo lepotno linijo. Med njimi so Rihanna, Selena Gomez, Lady Gaga, Rosie Huntington–Whiteley in Jennifer Lopez.