Adidasu je prekipelo. Podjetje ima dovolj raperjevih izpadov, ki zaradi njihovega tesnega sodelovanja, vplivajo tudi na njihov ugled.
“Po ponavljajočih se prizadevanjih, da bi zasebno rešili situacijo, smo sprejeli odločitev, da damo naše partnerstvo v pregled,” so zapisali v izjavi, ki so jo posredovali medijem in dodali, da bosta v tem času Adidas in Kanye še naprej družno upravljala z znamko Yeezy.
Nič več milijarder
Njihovo ne tako subtilno bitko proti raperju so pri Adidasu začeli kmalu zatem, ko je prejšnji mesec odstopil od sodelovanja s svojim drugim najpomembnejšim poslovnim partnerjem Gapom. Dejal je, da želi končati njihovo partnerstvo in da “uspešna partnerstva temeljijo na medsebojnem spoštovanju in skupnih vrednotah”. Očitno so se z Gapom na tem področju začeli razhajati.
Če bo raper, ki je po Forbesovih izračunih vreden 2 milijardi dolarjev, izgubil še partnerstvo s športnim gigantom Adidasom, bo verjetno izgubil status milijarderja.
Njegov posel z Adidasom je namreč po Forbesovih ocenah vreden 220 milijonov dolarjev letno in skupaj 1,5 milijarde dolarjev, njegova neto vrednost pa bi brez partnerstva padla precej pod milijardo dolarjev.
Kanye se je na novico seveda odzval v svojem slogu. Na Instagramu je objavil posnetek zaslona CNBC-jevega članka o začasno ustavljenem partnerstvu in zraven zapisal: “Je** se, Adidas. Jaz sem Adidas! Adidas je posilil in ukradel moje dizajne!”
Po njegovem odzivu sodeč lahko sklepamo, da se ta zgodba ne bo dobro končala in da bo moral raper kmalu pomahati v slovo svojim milijardam.