Gre za torbico, ki se zgleduje po kartonskih škatlah, v katerih se prenaša hrana, le da je v tem primeru “škatla” izdelana iz najfinejšega napa usnja, ki ga krasi monogram znamke in velik pozlačen logotip. Škatla oziroma torbica je na voljo v črni in rjavi barvi in je po spletu že zaokrožila kot predmet začudenja.
Ni novost, da modne hiše pogosto izdelujejo drage kose, za katere se javnost sprašuje “kdo bi zanje plačal tako vrtoglavo vsoto denarja”, a če upoštevamo Balenciagino vrečko za smeti, ki je stala 1700 evrov ali pa torbico, ki je videti kot vrečka čipsa za 1500 evrov, tale “škatla za malico” sploh ni presenečenje.
Saint Laurent škatla za malico, ki to pravzaprav ni, vas bo stala okoli 1700 evrov in je že na voljo v spletni trgovini znamke in v butikih po vsem svetu.
Če vprašate nas, bi ta denar raje investirali v kakšno od klasičnih dizajnerskih torbic, katerih stil ne bo šel nikoli iz mode, njihova vrednost pa bo z leti samo še rastla.