Odvetniki 50-letnega raperja so decembra lani pri Uradu za patente in blagovne znamke v ZDA zaprosili za registracijo blagovne znamke “Snoop Doggs”, češ da jo zvezdnik namerava uporabiti za prodajo hrenovk, različnih vrst klobas in drugih izdelkov. Snoop Dogg svojega podjetja sicer še ni ustanovil, a ima resen namen to storiti čim prej.
Gre za najnovejši v dolgi vrsti podvigov, ki se jih je raper lotil v zadnjih letih. Leta 2015 je samooklicani ljubitelj marihuane ustanovil podjetje za gojenje konoplje z imenom Leafs by Snoop, leta 2018 je izdal svojo kuharsko knjigo z naslovom From Crook to Cook: Platinum Recipes from Tha Boss Dogg’s Kitchen, lani pa je na tržišče prišla njegova linija alkoholnih pijač z imenom Indoggo Gin in Snoop Cali Red wine with 19 Crimes.
A njegov bodoči posel s hot dogi je za marsikoga presenečenje. Leta 2016 je namreč v oddaji z Jimmyjem Kimmlom izvedel, kako se izdelujejo hrenovke in bil nad procesom vidno zgrožen. “To je hot dog? O moj bog, nikoli več ga ne bom jedel! Če tako izdelujejo hrenovke, jih ne želim, hvala lepa!” je komentiral posnetek.
Vprašanje torej, če se bo njegov projekt kdaj uresničil. Podobno se je namreč zgodilo z idejo o blagovni znamki sladoleda Snoop Scoops iz leta 2011, ki nikoli ni ugledala luč sveta.