Princ Harry in Meghan Markle sta objavila dva portreta, ki ju je fotograf Misan Harriman posnel med njunih potovanjem v Združeno kraljestvo tik pred kraljičino smrtjo, 8. septembra.
Na eni fotografiji Meghan žari v rdečem kompletu, Harry pa je uglajen v temno modri obleki s kravato. Par se nežno drži za roko in koketira s kamero.
Njuna portreta sta prišla na splet le dva dni po tem, ko je palača objavila portret kralja Karla III. in njegove soproge Camille, poleg katerih pozirata prestolonaslednik princ Williama in njegova žena Kate Middleton, Harryja in Meghan pa ni na spregled.
Poznavalci britanske kraljeve družine so prepričani, da je portet jasen pokazatelj “prihodnosti monarhije”, ki pa ne vključuje vojvode in vojvodinje Suseške.
Hitro so se pojavila ugibanja, ali sta torej Harry in Meghan s svojimi portreti želela pokazati sredinec kraljevim članom družine. Biograf Tom Bower, avtor knjige Maščevanje: Meghan, Harry in vojna med Windsorji, je v ekskluzivnem intervjuju za Page Six povedal, da je prepričan, da sta vojvoda in vojvodinja Susseška z njimi želela ponižati kraljevo družino.
“Meghan in Harry sta na poti, da zgradita blagovno znamko Meghan in knjigo, serijo na Netflixu in podcast,” je povedal. “Vse je denar. In v njuno korist sta bila sedem dni med kraljičinim pogrebom ves čas na očeh javnosti, vsak dan so ju snemali.”
Bower je to primerjal še z njunima nastopoma nekaj mesecev prej, med praznovanjem kraljičinega platinastega jubileja, kjer je bil par komaj viden. “Strpali so ju nekam v ozadje, da se ju je komaj videlo,” je takratni dogodek primerjal s kraljičinim pogrebom, kjer sta bila v središču pozornosti.
“Veste, Meghan v resnici zanima samo ena stvar in to je ona sama. Žrtve so kraljeva družina in nje to niti najmanj ne moti,” je prepričan Bower.
Markle in Harry sta se poročila leta 2018 in manj kot dve leti kasneje odstopila s svojih kraljevih dolžnosti. Sčasoma sta se preselila v Kalifornijo, kjer živita s svojima otrokoma, triletnim Archiejem in enoletno Lilibet.