Potem ko je oblikovala posebno kolekcijo za Zaro, je Kate Moss zdaj postala še obraz ene najbolj priljubljenih pijač na svetu. Podjetnica in supermodel je bila prvič predstavljena kot kreativna direktorica dietne kokakole v začetku julija in vse od takrat so oboževalci te priljubljene pijače nestrpno pričakovali njene zamisli.
Čakanja je konec. Za 40. obletnico znamke je namreč izšla njena kampanja “Love What You Love”, ki vsebuje štiri omejene izdaje pločevink, ki jih je oblikovala Mossova.
Vsaka od pločevink je navdihnjena z nekaterimi njenimi najbolj ikoničnimi videzi iz preteklih let. Dve sta okrašeni z motivom seksi čipke, dve pa z živalskimi vzorci, ki jih slavna zvezdnica naravnost obožuje. Vsaka kokakola nosi tudi podpis slavne manekenke, ki mu je dodala rdeč srček.
Mossova je že dolgo velika ljubiteljica te pijače in potem ko je bil položaj kreativnega vodje po Marcu Jacobsu več kot desetletje prazen, se je zdela supermanekenka kot popolna zamenjava. “Veselim se, da bom lahko navdušila oboževalce in praznovala 40. rojstni dan znamke v stilu,” je povedala.
Na žalost se zdi, da naloge kreativnega direktorja segajo samo do Združenega kraljestva, kar pomeni, da boste verjetno morali odpotovati v tujino, če boste želeli kokakolo z njenim podpisom.