Instagram zahteva veliko dela, če želite na njem uspeti in si ustvariti zavidljivo množico sledilcev. Naj bodo vaše fotografije še tako dodelane in vabljive, če pri objavljanju ne upoštevate bistvenih pravil, potem je ves trud zaman. Tega se dobro zaveda priljubljena slovenska vplivnica Lili Čadež, ki navdušuje s svojimi izvirnimi in skrbno dodelanimi videi.
Izdala nam je 3 napake, ki jih ljudje največkrat počnejo na Instagramu.
1. Slaba komunikacija s sledilci
Če je bilo nekoč bistveno število sledilcev, je danes pomembnejši engagement osebe z njenimi sledilci. “Nekako opažam, da se vedno več ljudi zaveda tega. Svojim sledilcem zastavljajo razna vprašanja preko storyjev in objav na feedu, potem se pa zalomi,” razlaga Lili. Vprašanja sledilcev ostanejo neodgovorjena, komentarji so brez odziva.
“Marsikdo premalo ceni svoje sledilce in čas, ki jim ga namenjajo. Če je nekdo namenil minuto svojega časa prav tebi, da ti je napisal komentar ali izrazil kakšen kompliment, ne jemljite tega za samoumevno. Sploh če vam Instagram predstavlja službo, ali pa si želite, da bi to postal.”
2. Pretirano posvečanje pozornosti algoritmu
Čeprav je res, da algoritem vpliva na marsikatero spremembo na profilu – samo poglejmo reelse, ki dosegajo veliko več pozornosti kot fotografije – ne sme biti izgovor za vaše slabe rezultate. “To je zakrivanje oči pred resnico,” je direktna Lili, ki razloži:
“Namesto, da bi analizirali svoje delo, preučili, kakšne vsebine pritegnejo največ ljudi in kaj lahko na svojem profilu spremenijo, raje zapravijo več ur za jamranje in prelaganje krivde na algoritem.”
3. Neizkoriščenost celotnega potenciala platforme
V zadnjih časih se pogosto dogaja, da profili kar izginjajo iz Instagrama in vsakemu posamezniku, ki mu ta aplikacija predstavlja službo, se zaradi tega kar malce tresejo noge. Lili prizna, da tudi njej. “Ampak polaganje upov in vseh jajc v eno košaro se še nikoli ni izkazalo kot dobra rešitev,” pravi. Prepričana je, da bi moral vsak ustvarjalec poskrbeti zase in pogledati na stvar še z druge perspektive.
“Pojačajte si svojo mailing listo, pripeljite sledilce na svojo spletno stran in na svoj TikTok profil. Tako vaše delo ne bo odvisno samo od obstoja Instagrama.”