Vplivnica Rebecca Gliha: “To je naporno delo, ki ni za vsakogar”

03. marec 2024

Vplivnica Rebecca Gliha: “To je naporno delo, ki ni za vsakogar”

03. marec 2024
Foto: Anže Petkovšek
Vplivnica Rebecca Gliha: “To je naporno delo, ki ni za vsakogar”

Vplivnica Rebecca Gliha: “To je naporno delo, ki ni za vsakogar”

03. marec 2024
Foto: Anže Petkovšek

“Dobro jutro, sončki moji!” S takšno dozo energije svoje zveste sledilce na Instagramu vsako jutro pozdravi Rebecca Gliha.

Videti je, da življenje res zajema s polno žlico in s svojo dobro voljo navdihuje tudi druge. Ljudje se njenega pozitivizma hitro nalezejo, podjetjem pa je všeč njen zagon za delo. O tem priča vedno večje število kampanj, v katerih jo lahko vidimo.

28-letna vplivnica, ki si že 7 let vztrajno utira pot v svet mode, je nazadnje navdušila s trendovskim fotošutingom za Lisco, gledali smo jo na plakatih od Name, redno pa sodeluje tudi z znamkami Pharmagea, Elinor, Inbed, DM, Humana. Ja, Rebecci res ne zmanjka dela in energije in za leto 2024 so njeni cilji še večji.

Kako težko je biti vplivnica, kam vodi svet vplivništva in kaj je največja napaka, ki jo je naredila v poslu? Vse to nam je razkrila v intervjuju, kjer je kot mojstrica kombiniranja vintage kosov z nami delila tudi trike za dobro “triftanje”.

Foto: Anže Petkovšek

Si stilska svetovalka, vplivnica, model – katera vloga ti je najbolj pisana na kožo?

Zadnje čase se najbolje počutim v vlogi stilske svetovalke. Zelo rada predajam svoje znanje in navdihujem ljudi, vedno bolj všeč pa mi je tubi vloga modela. Letos sem si zadala čim več modnih kampanj, bomo videli, kako se bo izšlo.

Od 1 do 10, kako težko je biti vplivnica (in s tem deklica za vse)?

Težko je predvsem zato, ker mora biti tvoja energija vedno na višku. Vsak naročnik, ki te najame, želi od tebe maksimalno, zato ta služba zahteva veliko dela na sebi in vsakodnevnih ritualov za boljše počutje.

Kakšni pa so tvoji rituali?

Vsako jutro naredim nekaj zase, kar v tistem trenutku čutim, da najbolj potrebujem – enkrat je to meditacija, drugič telovadba, tretjič pisanje dnevnika, včasih pa samo pijem kavo in gledam skozi okno.

Ugotovila sem, da mi pomagajo tudi dolgi sprehodi, kjer velikokrat doživim kakšno “razodetje”. Gibanje in šport me zelo izpopolnjujeta.

Svoje sledilce na Instagramu vsako jutro pozdraviš z veliko dozo energije, plesa in petja … si res vsako jutro tako polna življenja?

Včasih še sama sebe vprašam ali je to samo zaradi kamere, ampak v resnici sem res zelo jutranji človek in takrat sem polna energije. Mi pa ta zvečer prej ugasne.

Foto: Anže Petkovšek

Kako se sledilci odzivajo na tvoje živahne pozdrave?

Na splošno se mi zdi, da ljudje iščejo avtentičnost in pristnost in to pri meni vsekakor dobijo.

S sledilci deliš dobršen del svojega življenja, kje potegneš mejo? Česa ne bi nikoli delila?

Kakšnih zasebnih družinskih, ljubezenskih tem.

Zakaj nihče konkretno ne govori o zaslužku na Instagramu?

Kaj pa vem, jaz sem še vedno zagovornik, da se o plači ne govori. Mogoče se motim in bom čez eno leto razmišljala drugače, ampak za zdaj je tako. Ta denar nam je vsem tako pomemben, ampak v bistvu sploh ni važen.

Kako pa podjetjem računaš svoje delo?

Jaz imam recimo ceno za en reel. Zdaj pa je odvisno, ali sem jaz kreator, scenarist, snemalec, editor, ali pa sem samo model. Je pa tudi odvisno, kakšen budžet ima naročnik.

Razumem, da če me najame neko manjše podjetje, ne bo isti budžet kot pri kakšni korporaciji in zaradi tega ne bom sama sebe izločila s (pre)visoko postavko.

Ne grem pa sama sebi pod ceno. Vem, koliko je moje delo vredno, koliko truda je vloženega v nek izdelek in za manj ne delam.

Foto: Anže Petkovšek

Kam opažaš, pelje svet vplivnežev?

Vedno več bo ustvarjalcev vsebin, ker podjetja to iščejo. Jim je pa bolj kot število sledilcev vedno bolj pomembno sporočilo, ki ga nek vplivnež širi preko svoje platforme. Še vedno je sicer neka ločnica 10 tisoč sledilcev, od tam naprej pa število ni več tako važno.

Se ti ne zdi, da je trg že zdaj prenasičen z vplivneži?

Ja, se mi zdi, da je, ampak veliko jih bo sčasoma samih sebe izločilo. Ker to ni poklic, to je način življenja.

To je naporno delo, ki ni za vsakogar, ne ljubi se vsakomur vsak dan snemati. Tako da eni pridejo, drugi gredo, to je pač del procesa.

Kakšen je tvoj cilj v modni industriji oz. svetu vplivništva?

Je pa tako velik, da ga raje ne bi razkrila (smeh).

Kaj pa kak manjši cilj, ki je na poti do velikega?

Čim več ljudi želim navdihniti, da se začnejo izražati skozi svoja oblačila, da si upajo eksperimentirati … ali da mi, ko me srečajo na ulici, povedo, da so se zaradi mene začeli boljše oblačiti. To vedno rada slišim.

Foto: Anže Petkovšek

Zdi se, da imaš res dodelan osebni slog. Je nekakšna mešanica vintage kosov in zadnjih modnih trendov – kako si ga izoblikovala?

Veliko sem eksperimentirala, v srednji šoli sem imela veliko preveč oblačil, ki jih nisem nosila. Sem pa preizkusila veliko različnih stilov, kar me je na koncu pripeljalo do tega, ki mi je najbolj pisan na kožo. Včasih sem plesala, kar mi je tudi dalo smisel za stil. Sicer pa sta najboljša radovednost in testiranje. Probaš to, probaš tisto, in vidiš, kaj ti paše in kaj ne. Najbolj pomembno pa je, da se v tem, kar nosiš, dobro počutiš.

Kako najdeš dobre vintage kose in kje?

Uh, z veliko iskanja in malo pričakovanji, ker takrat, ko samo mimogrede obiščem vintage trgovino, običajno največ dobim.

Največkrat nakupujem v Humani, všeč mi je tudi Textile House, kjer imajo res nore popuste. Je pa tukaj res veliko poskušanja. Od 20 kosov, ki jih poskusim, je običajno samo eden pravi.

Kakšno je tvoje pravilo pri nakupu vintage kosov?

Ko najdem kos, mi mora biti takoj všeč. Čim se začnem spraševati ali bi ga vzela ali ne, to ni to.

Najdražji in najcenejši kos, ki si ga striftala?

Najdražji je bil rdeč volnen Hugo Boss suknjič, ki je stal 60 evrov, najcenejši pa je bila verjetno kakšna majica za 5 evrov.

Foto: Anže Petkovšek

V kateri modni kos se po tvoje najbolj splača investirati?

V čevlje in torbice. To je pika na i vsakega outfita in če imaš dobro torbico in dobre čevlje, so lahko ostale stvari malo “slabše” oz. cenejše, pa bo tvoja oprava še vedno videti odlično.

Katerega pomladnega trenda se najbolj veseliš?

Rdečih balerink, komaj čakam! Našla sem jih že, ampak bom še malo počakala z nakupom.

Kaj je največja napaka, ki so jo naredila v poslu?

Moja šibka točka je to, da mislim, da so čisto vsi prijazni in da imajo vsi samo dobre namene, na koncu pa ugotovim, da ni tako in si to jemljem k srcu.

Ker sama delam vse z ljubeznijo, enako pričakujem tudi od ostalih. Tako da sem velikokrat razočarana in na nek način prizadeta.

Kaj pa v ljubezni?

Da spet vse dam in nič ne zahtevam v zameno. Zdaj veliko delam na tem, da znam postaviti sebe na prvo mesto.

Kako pomembno je, da ima tvoj bodoči partner dober stil?

Seveda mu mora biti pomembno, kaj da nase, ne rabi pa biti oblečen po zadnji modi. Všeč mi je ta preprost slog: dobre superge, kakšne hude hlače, majica. Pa mora se mi pustiti, da ga tudi jaz kdaj oblečem (smeh).

Foto: Anže Petkovšek

Najboljši modni nasvet, ki si ga dobila?

Če ni “vajba” v outfitu, ni dober outfit. “Vajb” moraš imeti, outfit moraš čutiti. Na pretekli podelitvi nagrad za vplivneže sem recimo imela prekrasno obleko Anje Medle, to je bila obleka mojih sanj, ampak ko sem jo v Beogradu dala nase, se v njej nisem počutila dobro. Namesto nje sem oblekla alternativo, ki je totalno zažigala, ker sem se v njej res dobro počutila. Pa še rdeča je bila. Z rdečo vedno izstopaš.

Kaj pa ti pomenijo takšne nagrade?

Meni je to pomenilo eno veliko potrditev, ker sem sicer zelo samokritična. Ves časa sama sebi malce znižujem vrednost, ob tej nagradi pa sem si rekla: “No, Rebecca, zdaj pa je čas zate. Zavedaj se, koliko si vredna.”

Rebecca nosi:
krilo Zara
suknjič vintage
plašč vintage
očala Carrera vintage
torbica vintage

Avtor
Piše

Kaja Flisar

Style. Več novic