Se še spomnite famoznih rutic s potiskom lobanj, ki smo ga leta 2013 nosili praktično vsi? Čisto prvi jih je na modni radar postavil Alexander McQueen, po zaslugi zvezdnic, kot so Kate Moss, sestre Olsen in Sienna Miller, ki so trend v trenutku vzljubile, so ga začele posnemati še vse druge modne hiše in nizkocenovne modne znamke.
Nemogoče se je bilo sprehajati po ulici, ne da bi videl vsaj eno osebo, ki so ji vrat krasile lobanje.
No, če je verjeti TikToku – zakladnici rojevanja novih (in starih) trendov – je čas, da priljubljeno rutico spet vzamemo iz omare. Algoritem je namreč nevarno začel vračati v fokus McQuennov šal, nove generacije pa šele zdaj spoznavajo ta ikonični dizajn.
@overthemoonfaraway A skull scarf was my personality. #2011 #millennials #collegememories #throwbacksongs ♬ Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida) – David Guetta – Nicki Minaj – Flo Rida
No, če se že zgodi, da bo slavni šal res prišel nazaj v modo, moramo priznati, da ne bomo najbolj navdušeni. Potisk lobanj nikoli ni bil med našimi ljubimi vzorci.
Po poročanju Voguea je platforma za nakup in prodajo oblačil Depop, zabeležila kar 20-odstotno rast iskanja McQueenovega šala, enako statistiko pa je zabeležil tudi Google.
@overthemoonfaraway IT IS TIME 🫡 #millennials #nostalgia ♬ original sound – Erin Miller
Vse to priča o tem, da se prebuja zanimanje, odpira pa se tudi prostor za nove različice nošenja. Na spletni strani znamke trenutno lahko kupite več modelov, tako klasične črne in bele kot tiste dopolnjene s cvetličnimi detajli ali drugimi predmeti.
Nas prav zanima, kako ga bodo modne navdušenke nosile tokrat!