Po kitajskih družbenih omrežij krožijo posnetki moških, oblečenih v svilene spalne srajce, čipkaste bodije in push-up modrčke.
Potem ko so v zadnjih mesecih cenzorji prekinili več kampanj, v katerih so bile ženske v spodnjem perilu, so se lastniki spletnih trgovin odločili, da jih zamenjajo z moškimi modeli.
Edina možnost promocije perila
V nekem videoposnetku je lastnik spletne trgovine, ki se je predstavil kot gospod Xu, dejal, da je preprosto poskušal upoštevati pravila cenzorjev.
“To ni poskus sarkazma,” je povedal. “Pravzaprav nimamo izbire. Spodnjega perila ne morejo promovirati naše manekenke, zato bomo za promocijo pač uporabili moške modele.”
Videoposnetek, ki so ga objavili na kitajski različici TikToka in prikazuje moškega modela v svileni obleki, je pričakovano pritegnil na tisoče odzivov uporabnikov in tako verjetno dosegel še večje občinstvo, kot bi ga ženska manekenka. “Moški oblekico nosi bolje kot ženska,” je komentiral eden od uporabnikov.
Trend je priljubljen že več let
Fotografije in posnetki, ki prikazujejo pomanjkljivo oblečene ženske, so sicer že leta tarča kitajskih cenzorjev zaradi domnevnega kršenja zakona proti širjenju nespodobnih vsebin. Zakon, ki je bil prvič sprejet pred več kot tremi desetletji, se med drugim nanaša na knjige, filme, videe in slike.
To ni prvič, da so kitajski moški na spletu uspešno promovirali ženske izdelke. Eden najbolj znanih kitajskih vplivnežev, ki prodaja kozmetiko in izdelke za nego kože, namenjene ženskam, je moški.
Austina Li Jiaqija so poimenovali “kralj šmink”, potem ko mu je leta 2018 uspelo prodati 15.000 šmink v samo petih minutah.
Drugi vplivnež in podjetnik, Wu Nan, trži lastno znamko ženskih čevljev z visokimi petami, tako da jih nosi.