Ena od njih je znamka Aupen, s sedežem v Brooklynu, ki ponuja elegantne torbice, ki utelešajo tiho luksuzno estetiko za manj kot 200 evrov.
Prva, ki je bila videna z njihovim modelom je bila Kylie Jenner, ko je za sprehod po Manhattnu novembra lani izbrala originalno različico ukrivljene torbice Fearless za 322 evrov.
“Vsi smo bili presrečni in navdušeni, ko smo videli naš izdelek na Kylie Jenner,” je za Page Six Style povedala oblikovalska ekipa, ki želi ostati anonimna. To je bil ključni trenutek za njihovo znamko, saj so po njem doživeli “naval povpraševanja” in v nekaj mesecih se je Aupen začel pojavljati po vsem Hollywoodu.
Med ljubiteljicami njihovih torbic je tudi Taylor Swift, ki je na poroki Jacka Antonoffa in kasneje na zmenek s Travisom Kelcem izbrala model Nirvana s pletenim ročajem in bleščečimi dodatki.
Seznam slavnih imen je postajal vedno daljši in s torbico znamke Aupen so bile videne še Karlie Kloss, Jennifer Lawrence, Gabrielle Union z modelom Fearless, najbolj priljubljena pa je nedvomno poševna torbica Purpose za 170 evrov, ki jo nosijo Olivia Rodrigo, Gal Gadot, Hailey Bieber in Nina Dobrev. Ne samo, da je najbolj priljubljena, omenjena torbica je tudi najcenejša med modeli.
“Pod vplivom umetnosti in arhitekture smo se želeli odmakniti od ideje popolnosti in sprejeti nepravilnosti ter resnično ceniti lepoto z vsemi njenimi pomanjkljivostmi,” ekipa pojasnjuje svoje značilne asimetrične oblike.
“The Purpose je manjše velikosti kot Nirvana in Fearless, zato veliko deklet nosi Purpose za nočne izhode in Nirvano ali Fearless za dnevne priložnosti,” so še dodali.
Njihovi modeli so sicer na voljo v številnih barvah, od klasične bele in črne, pa do živahne zelene in glamurozne srebrne.